Skip to main content
Til toppen

Når du investerer i en Fendt, Massey Ferguson eller Valtra-maskin, har du støtte fra AGCO – verdens største leverandør av landbruksmaskiner. Vi setter vår ære i å ha kunnskapen, erfaringen og infrastrukturen til å levere ettermarkedsstøtte i verdensklasse til våre kunder og deres maskiner.

Agco service & informasjonsportal er utviklet for å hjelpe bønder med å få kontroll over utstyret og i forkant ute på jordet. Med gratis tilgang til brukerhåndbøker, søk etter diagnostiske feilkoder og produktstøtteprogrammer (PSP) fra AGCO, kan du enkelt administrere og vedlikeholde maskinene dine.

Målet vårt er å gi deg verktøyene og informasjonen du trenger for å kunne feilsøke problemer raskt, redusere nedetid og forbedre ytelsen - hjemme på gården. Samtidig hjelper denne plattformen deg med å bygge sterkere bånd med forhandlerne dine ved å legge til rette for mer informerte samtaler og serviceopplevelser. Enten du ønsker å løse et problem selv eller forberede deg til et besøk hos en forhandler, finner du enkelt det du trenger..

AGCO service & informasjonsportal

AGCO service- og informasjonsportal

Registrer deg med e-post for å få tilgang til verdifulle ressurser for ditt landbruksutstyr.

Ved å registrere maskinene dine får du:

  • Gratis nedlastbare brukermanualer:  Finn og last ned operatørhåndbøker for dine maskiner.
  • Detaljert garantiinformasjon:  Se hva garantien dekker og hvordan du får mest mulig ut av den.
  • Produktstøtte og serviceprogrammer:  Utforsk tilgjengelige støtteordninger og vedlikeholdsprogrammer.
  • Feilkoder og forklaringer: Søk enkelt opp diagnostiske feilkoder og få tydelige beskrivelser.

Teknisk støtteteam

Mekanikerne hos forhandleren har den beste opplæringen fra AGCO Academy innen diagnostisering og reparasjon av feil på dine maskiner. Dersom de skulle trenge det, kan de ta kontakt med AGCOs tekniske støtteteam for mer hjelp. Vi har tekniske støtteteam i alle våre viktigste markeder, og de er tilgjengelige på telefon døgnet rundt.

AGCO Tech Connect

AGCO Tech Connect er vårt nye, globale verktøy som gir AGCO-forhandlernes serviceteknikere en nettbasert plattform med alt av teknisk informasjon og støttetjenester fra AGCO i forbindelse med service og vedlikehold av maskiner. Med denne informasjonen og muligheten til direkte elektronisk kommunikasjon med AGCOs spesialister, kan serviceteknikerne hos forhandlerne raskt diagnostisere og løse alle problemer med maskinene, og dermed redusere stopptiden for kundene. 

AGCO Net

Teknikerne våre har direkte tilgang til AGCO Net Intranet-biblioteket, både på verkstedet og ute hos kunden. Biblioteket oppdateres daglig og gir dem de siste nyhetene og alt av teknisk informasjon om maskinene våre.

Deletilgjengelighet

Forhandleren din har tilgang til AGCOs enorme lagerbeholdning av originale reservedeler, som sendes med toppmoderne logistikk. AGCOs forhandlere i Europa, Afrika og Midtøsten betjenes av hoveddelelageret i Ennery i Frankrike, i tillegg til ti mindre lagre som er strategisk plassert for å kunne gi optimal tilgang til deler for alle kundene våre.

Lenker
Min side